2012年8月28日 星期二

貓貓日記 の 囉嗦媽媽



媽媽﹕呢個咪張東健囉,都好耐冇出嚟拍劇,聽聞佢呢套「紳士的品格」幾好睇,又睇在佢係玄彬老細的份上,支持下佢



媽媽﹕咁瘦有咩好啊,佢塊面瘦到咁有d恐怖囉,仲比獅子爸爸話完佢似江華,又話佢似元華
貓貓緊係肥嘟嘟好啦,肥大肉厚,再加上圓圓的pat pat,攬落去先舒服架嘛.......
xxxxx 下刪幾百字 xxxxx















以上純屬玩下,張東健迷唔好介意,紳士的品格已睇完一段時間,因奧運停播咗兩個禮拜令各韓劇迷都等得好心急,所以我堅持睇劇要等佢做到咁上下先開始睇係無錯ge  呢套以4個四十幾歲的男人為骨幹的愛情小品,頗為新鮮,唔止張東健&金荷娜,其他角色都做得唔錯啊,起碼有令我想追睇的感覺  

(睇完呢套搞到我又上番睇韓劇癮,睇緊另一套之餘亦只剩2集就大結局lu......新一季劇集又啱啱先開始,只得2-4集,大家有冇咩已做完的韓劇好介紹??)

仲有鍾意貓貓肥都係講下,係人係貓都喜歡以健康為主,不能太瘦,也不能太肥喔~~

2 則留言:

  1. 後生就冇所謂,人同貓年紀漸長禾覺得都係keep下好D。。。有咩事就麻煩!
    [版主回覆08/30/2012 11:53:21]無錯~~因為兩隻貓貓都係老貓了(雖然我唔想接受7歲就成為老貓), 所以特別要注重佢哋健康......

    回覆刪除
  2. 佢真係嫌妳囉唆喎
    Oh,有家的猫,7歲唔算老啊,係壯年
    千祈唔好俾我家大仔聽到,佢都係7歲啊
    [版主回覆08/31/2012 15:22:48]其實我都唔想當佢哋係老貓咪....
    上年傻豹七歲時醫生姐姐話佢係老貓, 食減肥糧減完肥之後, 再轉食老貓糧....
    點唔想接受都好, 都要為佢哋健康為大前提著想, 而家我仲研究緊食邊隻老貓糧好....

    回覆刪除