2012年12月28日 星期五

飲飲食食 @ 心燒食堂

睇三貓媽媽blog介紹,呢間餐廳有畫MOCHA铅筆畫的畫家作品展覽
咁啱朋友生日,佢比咗"日本菜"呢個題目去搵餐廳
就係咁,我同朋友就決定去呢度食生日飯啦~~


環境係黑媽媽嗰隻,見佢有兩層,我哋坐上層,無落到樓下 (樓下應該預留比知名人仕,聽聞其中一個老闆係做廣告的,同埋我朋友見到張衞健行咗落去)

佢哋介紹咗幾款招牌菜(主要串燒為主),介紹嗰幾樣我哋都好啱食,所以基本上我哋都叫齊晒
**因為唔光,所以串燒碟碟都差唔多 & 有d核突**

心燒龍串鳯 + 燒牛脷芯

本身唔食牛脷的,所以覺得麻麻地 (朋友話叫的)。而心燒龍串鳯即係雞翼串

燒芝心牛肉卷
本人十分鍾意食芝士,但.....拎到嚟時已經放涼咗,包心芝士應該熱辣辣先好食,涼咗就會變硬.....

燒豚肉廣島蠔
呢個好味~~

田樂茄子
茄子都ok,好滑,應該用咗好多油去煮。舖面係d甜麵豉醬.......不過我家姐第二日去食話甜到食唔落口.....

炒雜菜
都係見咁多肉,點都叫返個菜,普通炒雜菜

心燒炒飯
齋食串燒唔飽肚,所以叫多個炒飯,呢個炒飯都好特別,入面好多不同配料,夾起上嚟好ok!

周圍都掛住铅筆畫



仲有MOCHA 同 小儀的DEE DEE


唔同角落都有小克的聾貓


其實我哋去嗰晚係铅筆畫展的最後一日,第二日就係小克手稿展LU......

响進餐期間個PROJECTOR大螢幕突然播起片來,原來在場有位食客生日,為佢慶祝,一班朋友整咗段片(激似結婚成長片段)。
如果比著我,開心得嚟都幾尷尬,其他陌生人都FOCUS 晒响段片,咩嘢都比人睇晒~~
而對於其他食客嚟講,好似我背住個螢幕,播緊片段時間都幾無聊,又冇得睇,又冇得出聲,焗住齋聽,都唔知做緊乜

2 則留言:

  1. 呢間野好吸引呀! 請問係o係邊到ga???
    [版主回覆01/22/2013 18:02:37]响銅鑼灣駱克駅22樓

    回覆刪除
  2. 等我搵次去食下先~~多謝你話我知~~~~
    [版主回覆01/23/2013 12:20:44]唔駛客氣~~ 得閒多d嚟我blog睇下啦!!

    回覆刪除