2014年10月21日 星期二

貓貓日記 の 又係時候去打針

一年又過,又要帶傻豹去打針,今年多咗小獅B,獅爸要留守湊女!
今次要獅媽同婆婆帶傻豹去

獅爸一拎出街袋出嚟,小吉即衝入房匿埋!但傻豹仲傻傻地得正正响廳 σ^_^;



到咗診所仲係傻呼呼的樣子


因為傻豹就快返婆婆家了,响診所時我叮囑婆婆,返到去唔好亂咁比零食傻豹,白費我幫佢減肥的一番苦心。婆婆話佢瘦咗好多啊,到時比多少少啦,而家太瘦啦~~~

一入到醫生姐姐度
佢即刻講:'傻豹太肥啦~要再減啊!'
我立即偷笑!我:'但佢輕咗好多啦喎....'
醫生姐姐:'你睇佢條腰都冇咗,唔得啊,都係太肥,要再減!'
婆婆只好無奈地笑 ^_^

哈哈哈,唔係我話㗎~婆婆冇得再投訴傻豹太輕啦!!!

同場加映
打針嗰朝我將粒麵包放心入小獅B個口,佢立即攞條脷頂返出嚟!咁就黏咗响咀唇度!!哈哈,好搞笑~~

佢仲一臉唔知發生緊咩事咁!

沒有留言:

張貼留言