2015年4月1日 星期三

獅媽手記 の 工廈私房菜

之前工廠大廈有好多開倉,而家就越來越多舖頭,賣衫啊、日韓護膚品啊、天然手工梘/護膚品.....

近排食肆更加越開越多,我公司附近就接二連三開咗幾間韓式餐廳,跟住就係私房菜....

農曆年有廠請食飯,揀咗呢間PRIVATE K,都OK喎

周圍裝潢
我影相的位置係張大梳化,可以食飯前後大家坐下傾下計

桌面佈置

餐廳有兩個後生仔,一個負責煮,另一個負責SERVE

我哋事前話咗比佢知,當中有一位唔食得有殼海鮮,另外我老細係意大利人(所以唔好整意大利菜啦......)

我哋到上菜嗰刻先知有咩食

- 南瓜湯 - 好濃好好味,但飲完已飽咗一半

- 柚子醬椰菜沙律 - 廚師推介話個柚子醬喺泰國買返嚟,
味道唔錯,但得D椰菜絲我就覺得單調咗D

- 泰式麵包蟹意粉 - 泰式醬汁對我嚟講太辣啦!!
同埋咁濕的蟹食起上嚟好麻煩,我就麻麻地。但我老細好鐘意~~
唔食得海鮮的同事只可以食雞了.....

- CREAM BULEE -
呢個就衰咗啦,衰在CREAM BULEE 係我老細拿手甜品,佢就話無佢整嗰D咁好味,HAHA.....我就覺得加咗D花生碎响面都幾夾喎

整體嚟講呢間PRIVATE K都唔錯!! 

我哋10個人,LUNCH 每人HKD250可包場,可惜係OFFICE HOUR LUNCH 所以只能匆匆食完。食私房菜都係適合一大班人,多時間可以傾下玩下飲下嘢~~

沒有留言:

張貼留言