2015年7月13日 星期一

獅媽手記 の 突然出走到台中

六月底突然同朋友到台中散散心,輕鬆一下,做咗四日拋夫棄女的衰阿媽!!

好耐無寫過遊記,等我寫下今次呢個台中超hea遊~~

出發去機場前再望一望獅B先.....仲响度熟睡中.....
機場CHECK完IN之後,醫咗肚先!!

我哋搭11:30機
 原本地勤已通知可排隊,點知排排下個地勤走埋嚟講,清潔公司仲未到,無咁快上得機住......真係世事無奇不有~~


終於上到機啦
去台中真係好快,都唔駛個半鐘,就到達台中清泉崗機場
我哋落機一過海關就有部ATM櫃員機,點知朋友一撳完,朋友二再撳就發現有問題!! 原來朋友一撳的錢少咗1000大元!! 隨後排隊的人全部即散........哈哈.......

唯有之後再搵機會撳台幣.....橫豎朋友身上都有$$

第二件事要做的,就係出電話咭!!

佢有幾隻PLAN,見佢三日同五日都係NT$300,咁緊係揀五日啦。其實佢d PLAN全部WI-FI數據都係無限的,只係就日數同埋電話通話分鐘而價錢有所唔同


搞掂就出去機場對面租車分司攞車~~
 朋友介紹呢間艾維士,服務好好,提供的車都好新好四正,另加GPS有廣東話選擇,超方便!!

我哋14:20 出發去清境!!

16:30 到清境 - 日光青境民宿

隔離就係老英格蘭

雖然傍晚有d 大霧,但個天都係好靚,空氣又好清新

SETTLE下就出發食個早飯~~自機場食完個早餐未食過嘢
經民宿介紹食呢間甕缸雞

點咗呢個餐



隻雞原隻上,要自己撕ge.......

隻雞好嫰好多汁,都算無食錯

响門口有一個個甕缸烤雞
食完飯再出發上小瑞士花園
我哋無比錢入去,只係响周圍行下.......
上半部有好高的7-11
紙箱王 - 專賣由瓦通紙製成的物品

店內佈置

有間專賣貓貓嘢,獅太都有D斬獲

再寄張POSTCARD 比獅B
媽媽好比心機寫的......

夜少少有LIVE BAND 唱歌,都有D大媽响台下跳下舞咁
下半部有間老英格蘭店

香草舖子 - 賣D嘢同心之芳庭/薰衣草森林大致一樣,若一開始無買齊,可之後補買

呢晚由羊羊牛牛MACARON完結
要早D去瞓.....因為要半夜兩點半起身,上山頂睇日出.........

(待續)

沒有留言:

張貼留言