2015年12月2日 星期三

第一次帶B遊 の 九州之旅 DAY1

十月忙的最後一件事,就係去九州旅行囉~~~

獅媽主要掛心獅B上飛機會唔會大喊嘈親人啊、有冇帶齊獅B d嘢、每日獅B三餐,仲有出遊時帶備的隨身物品之外,基本上個行程的安排係無乜理到........

所以就亂咁走亂咁玩,有好多失敗之處,仲要揹住獅B趕頭趕命趕搭車,獅媽SHOPPING 時間無晒,獅爸無啦啦受傷了.......等等等等

哈哈....無經驗係有D缺失啦

雖然行程無咩特別,又論論盡盡,但都同大家分享下第一次帶小朋友去旅行的實況啦

我哋搭HK EXPRESS 13:05 機,所以朝早可以瞓飽先起身,大概10:00 先出門口到機場

出發前餵小吉食魚干仔先~~
拜拜啦小吉,五日後再見啦!!
由於有兩件行李,一件小手提,一架BB車,各自一個背囊,再加一個BB。所以我哋選擇搭的士出機場。
點知……獅B搭搭下就瞓起上嚟,獅媽心下一沉……弊啦,淨間上到飛機,佢咪好精神!! (又擔心咗一輪......)

CHECK完IN 上機前,醫飽肚先,因為廉航無嘢食嘛......



食飽飽就出境,先到閘口附近

因為太擔心獅B會响飛機上大叫大喊扭計,所以呢個時候先比佢周圍跑下消耗下體力先.......希望佢上到飛機會瞓......



跑完一輪先去排隊BOARDING
照舊獅媽帶埋小傻去旅行,但貓鬚太吉,獅B好嫌棄!!
要搭程巴士........獅B好似好興奮咁喎~~
好明顯,獅媽之前過份擔心啦~~
等起飛時,要獅B坐定定咁耐係有d難度。我一路比乾果佢食,同埋新玩具,就係咁食下玩下......
起飛咗一陣,就乖乖入睡~~
 今次五日四夜的行程,會去由布院同熊本,所以我哋都有買呢個JR 九州PASS
HK EXPRESS 有呢個優惠,我哋買咗北部3天
(未去前上網搵個價錢都唔UPDATE)
因為有BB同行,所以過關時職員好好咁比我哋排快隊。拎完行李後,就帶獅B換尿片,原來之前排快隊換來的時間係用嚟換尿片用的.......

出機場後要搭接駁巴士到地鉄福岡空港駅,狼狽就正式開始了......因為有兩件行李+BB車+BB,上巴士嗰一級實在好狼狽,再加上獅B唔鐘意坐架士的車,周圍又多人又迫又黑,所以响巴士上一路喊扭計,點氹都無用 >__<

幾經辛苦先搭完嗰幾分鐘車程,我第一次一個人抬起架BB車+獅B 落巴士!! (因為人太多獅爸已被迫到車頭離我哋好遠,同埋佢都要顧住嗰兩件行李)

落車後決定揹起獅B,我推一件行李,獅爸推另一件再揹起架BB車
好明顯,一路手忙腳亂根本影唔到相!!

終於行到去福岡空港駅,由呢度搭去博多駅 - 260円
响博多駅的JR 櫃位換JR PASS時,發現到由布院的列車指定席已全部售清,莫講話由布院の森,連普通的直通車都無晒,一大打擊!!! (應該係因為嗰段時間亦係日本假期所致.....)
唯有返酒店再慢慢研究點算好.......

今次我哋間酒店超近車站,响博多駅筑紫口一出,已經望到。
不過酒店樓下係彈珠店,佢自動門一開,就勁嘈勁大聲,每日一出一入,獅B都拍晒心口表示驚驚.....

CLIO COURT HAKATA ホテルクリオコート博多
http://www.cliocourt.co.jp/

一到酒店就係咁周圍走拎嘢玩
响酒店攤抖咗一陣,諗住落去博多駅個商場搵超級巿場買d食材,預備旅行呢幾日用燜燒罐煮d 嘢比獅B 食........點知,搵極都搵唔到!!  左行右行來來回回都唔見......唉,連獅媽快行商場的時間都無埋!!

最終响博多駅筑紫口呢邊的地下街求其搵間日式餐廳食晚飯
搵超巿時行行下已瞓咗的獅B

天婦羅茶漬飯SET

茶漬飯

刺身SET




食飽飽响駅前留影一個,就返酒店lu......
- DAY 1 完 -

沒有留言:

張貼留言