2012年3月31日 星期六

張信哲「我。看見」演唱會

尋晚好開心,去咗睇張信哲演唱會

但出發前有一段小小插曲,就係放工後計劃搭巴士往紅磡時竟然等咗好耐好耐先有車,巴士站形成了長長的人龍。明明星期五會有好多人搭呢間車出尖沙咀,竟然巴士的班次咁疏,真係大失預算﹗最後搞到要快食麥當勞,去到麥當勞,又另一條長長的人龍等緊我哋,連位都冇﹗心諗企响度食都算啦,最後總算好彩在落order 之際,比我發現遠處有位,我即刻衝埋去 唉....香港地搵食真艱難,周圍都有成千上萬的人.....

不過唔好影响心情。張信哲有把靚聲,係人都知。我讀中學時已經鍾意佢~~鍾意咗佢都大大話話...好多年啦。佢都好少响香港開演唱會(响大陸居多),所以一知道佢開,就即刻去買飛

今次演唱會主題係「我。看見」,「看見」係佢上年出最新隻碟「初」的其中一首歌
剛剛成立劇團的張信哲,決定將戲劇溶入演唱會當中。所以演唱會分咗5 PARTS,每PART一個主題,唱歌之餘亦加入了戲劇舞蹈

造型也有五個作配合﹕


















呢次演唱會無嘉賓,但只聽佢一個唱就夠了,現場的聲線仍是很吸引﹗看完後才知道他得了重感冒﹗﹗他真的很棒﹗﹗﹗﹗

五PART之間張信哲都會同觀眾傾下計講下感受。佢一開始就講第一場時佢全場講廣東話,以為自己好勁,點知完咗之後比人投訴,因為有很多內地人嘛,佢哋唔識聽廣東話喎﹗搞到佢講完一輪廣東話之後又要用普通話再講多次 真麻煩。不過之後有一段係專登只講廣東話的,阿哲話「始終香港係主場」﹗﹗哈哈哈,香港人即刻歡呼
好欣賞佢對每一件事都好認真,佢講廣東話好正ga﹗

1 則留言:

  1. 我二十多年前已經喜歡他. 佢同佢把聲無變過.
    [版主回覆08/22/2012 00:39:25]其實我都差唔多....只係唔想透露年齡的秘密

    回覆刪除