2013年5月22日 星期三

結婚四週年

5月16日,係獅子先生和獅子太太結婚四週年紀念
真係唔覺唔覺就咁過咗四年.....
呢四年由嘈交多過食飯的生活,到而家終於搵到點樣和平相處的方法
由只得兩口子,到小吉的加入,再有傻豹.....而家變咗四口子啦 (希望下年有所增加....)
獅子先生由一開始唔多鍾意小動物,到而家同小吉傻豹ge互動多咗

這種種.....都記在心中.......

今年正日無咩特別慶祝,只係放工食餐飯

FULL/half @ THE ONE

 



其實呢間嘢麻麻地...好少選擇

 


原本諗住去睇鴨鴨先揀出尖沙咀食飯, 到真係去BOOK時好多間都已經FULL咗........
點知.....5月16鴨鴨病咗入廠

唯有去食個SMILE YOGURT氹下自己啦~~


好彩早一步去到,我哋食完再經過時排晒長龍


聽日,就開始為期7日的週年紀念旅行啦  
我哋返嚟先再話比大家知我哋去邊啦!!

為免將毛孩們送來送去令佢哋更緊張,我哋只好照留佢哋响屋企,待契婆婆每日上去照顧lu......
 
又來同一時間.不同地方.但同一POSE


*****************************************************************************************************
如果想快D知道我哋今年去邊旅行,可以LIKE 獅家駅PAGE ga~~~獅子太太會全程更新直擊

獅家駅 - 手作り小物の店


Promote Your Page Too

2 則留言:

  1. Happy Anniversary!! 一諗起去旅行就好想去, 但又唔捨得家中毛孩...
    [版主回覆05/31/2013 11:11:58]Thanks!!!
    係ga....唔响屋企時好掛住佢哋ga, 但留响香港耐, 就會忍唔住想四處去玩下

    回覆刪除
  2. 雖然遲左, 都補祝結婚週年快樂~
    [版主回覆06/03/2013 10:34:22]唔打緊.....謝謝~~

    回覆刪除