2015年6月10日 星期三

獅媽手記 の 新姐姐

又一個禮拜冇寫BLOG,因為上個禮拜新工人姐姐到,成個禮拜都留咗响屋企。

獅爸獅媽都要返工,婆婆又年紀大,迫不得已之下,只好請姐姐幫手照顧小獅B⋯⋯

**以下係我的經歷,一大堆字,我唔知有幾多個會有心機去睇晒,但我就係想寫晒出嚟,抒發一下⋯⋯僱主虐待工人,就搞到全世界都知,但僱主對住個工人超大壓力,就無得投訴兼唔敢出聲!!**


今次,係我哋屋企十三個月內第三個姐姐。

話說第一個工人,做咗兩個月,就話自己老公突然有一大筆錢,必定要返去睇實個老公⋯⋯就咁就劈炮唔做⋯⋯個個都話佢講大話,不過我就冇深究係真定假,總之佢就係要走啦⋯⋯當時獅B只得兩個月,我就快放完產假要開工,真係喊得一句句!佢未過試用期突然話唔做就唔做,我仲要比機票送佢返家鄉!!究竟係咩法例嚟!!

急住搵過個,當時又咁啱法定加外僱工資前夕,Agent話無貨!!有個朋友話識得個教友(菲律賓人)個僱主諗住唔續約,因為仔女都大晒唔駛工人,問我見唔見下⋯⋯見咗都OK,朋友話佢响同一個僱主度做咗18年,又話請咗佢包保唔怕冇啖好食!!

之後都有再等多半個月睇下個Agent仲有冇介紹,點知只係剩返無嚟過香港只响中東做過的⋯⋯⋯ 真係再等落去都唔係辦法,唯有朋友介紹嗰個成60歲都照請⋯⋯點知就出事了⋯⋯⋯⋯

當時獅爸咁啱轉工,所以(舊)工人開工係獅爸TRAIN的,有d嘢⋯⋯男人做起上嚟真係爭咁d⋯⋯

某日早上返工前,見到(舊)工人收獅B洗好嘅衫,續條續條紗巾摺好,續件續件衫摺好⋯⋯吓,淨間都要熨,做乜事而家要浪費時間摺好佢呢!?於是乎我就同佢講,個熱水壺漏咗關啊同埋洗昇盤塊百潔布唔可以同洗碗舊棉放埋一齊㗎。佢執咗一輪,又返去摺過!!

我真係暈暈地,再同佢講,沖奶個凍水壺都要記住關啊(因為有貓驚貓毛會飛入去),佢又由房走出嚟關水壺,之後又入房繼續摺堆衫⋯⋯睇嚟佢唔係因為無事做得閒而摺 -__-!!

唉⋯⋯⋯⋯唯有叫佢洗衫,我哋逢星期二洗深色衫,星期四洗淺色衫,對上一個禮拜佢調亂咗,星期二洗咗淺色衫,到星期四時我提佢洗返深色衫。
到呢個禮拜要糾正,我同佢講今日星期二要洗深色衫,佢開始話我擾亂佢,上個禮拜又話星期四,佢仲將底褲同襪一齊放入同一個洗衣袋!!我即刻搶返出嚟,話底褲同襪唔可以一齊放入去(我亦唔會將底褲同襪放入洗衣袋),佢開始大發爛渣,亂咁塞d衫入洗衣袋,仲係咁鬧我!!!!

係!!係鬧返我轉頭,係咁話我MEAN,所有嘢少少嘢都要做到PERFECT,唔怪得之前個工人會走,就係因為我咁嘅性格,樣樣嘢都要完美。之前個僱主,總之唔係做危險的事,都有得佢自己決定點做⋯⋯⋯⋯

我真係爆嬲!!!!
但又唔得鬧返佢轉頭,始終獅B仲要佢湊!!只可以叫佢CLAIM DOWN,同埋話可能之前SIR講得唔清楚,所有嘢都只係REMIND 佢。但佢度氣仲爆過我

我真係想發埋一份啊!!!!!!!!
為咗獅B,幾難忍都要忍,只能匿入房喊。之後佢有咩做錯,都只係用REMIND 語氣同佢講,大聲d都唔敢。佢話八月要放假去比利時探個女,我都話比佢放

就係咁,我艱難又壓力超大的生活正式開始。。。。。。

佢响度呢八個月 -
* 每朝佢要花十分鐘收衫兼摺好 -- 但期後佢係要攤返開熨的
* 每日熨衫要熨成個幾鐘 -- 原因係手腳慢之外,亦因為佢唔識分,連底衫都熨埋
* 只係一開始煮咗幾餐正嘢之外,之後只係有得食燜餸同炒到勁淋的菜
* 比咗本cook book 佢跟,佢照用自己方法煮,出嚟完全唔係嗰樣嘢
* 搞到廚房污糟晒,所有嘢油淋淋都唔抺。比佢煮飯仲要個廚房係佢咁,星期六就煮大鑊飯第二日拎返教堂。我哋煮嘢之後要佢清理,黑晒面
* 每晚我哋要分好要洗d衫 -- 因為佢唔識分類
* 佢洗完d奶樽我要續支續支檢查先拎去烚 -- 因為好多時會發現仲有奶漬响入面
* 個人污糟到死,我三套床單比佢,全部鉛字筆/眉筆痕亂畫到我要掉晒 -- 某日發現連獅B隻腳都有鉛字筆痕
* 完全唔放心佢抺嘢,唯有晚晚自己負責抺BB玩具 -- 執佢手尾獅媽每晚要一點先有得瞓,獅爸就更晏
* 逢星期六佢必定出咗去五六個鐘 -- INTERVIEW時佢話幫教會做嘢或者返聖堂開會,我哋先應承。久而久之,佢個個星期六就出咗去,有時講都唔講聲。我哋有事要佢早少少返,佢一直就係應咗就算,無試過早返過
* 間睡房比佢d嘢塞到爆晒,真係櫃桶爆咗出嚟 !!塞滿晒成間房搞到窗簾同牆發晒霉,窗簾要報銷
* 買餸錢預咗佢打虎頭,嗰度唔係好多錢我哋都隻眼開隻眼閉。但最大問題係,買餸次次買多,剩返嗰d唔知左塞右塞,唔話比我哋知,又唔拎出嚟煮,次次等我哋見到,都乾晒壞晒,嘥晒d食物!!
* 油同米永遠剩返最後一粒一滴先出聲,搞到我哋次次要漏夜落街買
* 吸塵拖地求鬼其,獅B著住襪响屋企行嚟行去,晚晚見到襪底黑媽媽
* 因為年紀太大,都唔駛旨意佢可以帶獅B落街玩,每個禮拜獅B只有五六日先有得出街玩下。無論我哋返工有幾攰,一放假都必定帶獅B周圍去

獅爸一路都叫我忍忍忍,話佢係老人家算啦~~始終第一個工人突然唔做,無啦啦要駛多筆錢。又係朋友的朋友,年紀咁大,佢幫唔到我,我哋都諗住盡量幫佢留佢响度。佢出到去就算呃到第二家人請,都實好快比人炒。

但到年頭時,發生咗幾件事,我哋決定的起心肝搵過一個⋯⋯

某晚我約咗人食飯,唔駛煮飯,獅爸食埋先返,留低錢比佢買第二日餸。我加咗句﹕'你自己都買d嘢做晚飯啦~~'隔咗一日,獅爸先醒起,點解買個少少餸佢無找返錢嘅⋯⋯一問之下,工人竟然話:'嗰d係我MEAL ALLOWANCE嚟㗎嘛,得返幾十蚊,ALLOWANCE都唔夠啦'  獅爸都頂唔順,EQ咁高都爆,同我講: '乜鬼ALLOWANCE 啫,屋企有米有麵有腸有肉有蛋,仲要比ALLOWANCE 佢食飯!!??仲要話得返嗰幾十蚊好少,叫佢買青瓜同菜要成幾十蚊??'

農曆年前公司請食團年飯,獅爸媽B一家一齊出去食,返到屋企都十一點,再幫獅B沖涼沖奶氹佢瞓,都十二點。當我如常拎d衫分入洗衣袋時,聞到點解咁臭㗎呢。再拎d衫出嚟,原來係獅B d臭臭必咗出衫度,(舊)工人竟然用水"攞"都唔"攞",就咁放入污衣籃入面!!!!!我真係顛咗!!!!!!!!!!!!!!!最後籃入面d衫、紗巾要全部消毒過,掠掠再洗下,我哋兩點幾先瞓得⋯⋯⋯⋯當晚獅爸都忍唔住,答應我話換過個

到農曆年期間,我爸爸入咗醫院,我日日出出入入醫院攰到爆炸,佢都冇話幫下手都算啦。年初三當日,爸爸唔得啦,咁啱我班朋友入嚟探我哋,唯有叫佢哋幫手照顧獅B,獅爸媽趕去醫院留守。朋友幫手餵奶餵粥氹瞓覺,(舊)工人返到嚟,直接返入房,我諗佢連SIR同MADAM唔响屋企都唔知,總之朋友話佢只係匿响房,無出過嚟,無問過有冇咩要幫手⋯⋯朋友已經叫我哋快d炒咗佢

我都毋須要問大家我係咪要求過高,我講嘅都係d基本嘢,亦唔係需要好多時間好多體力先做到嘅嘢,只係睇你良心响唔响度

唉⋯⋯⋯唔多講啦!寫晒出嚟,就當自己將所有唔開心嘅事放低晒一樣,唔好記住啦。
希望新姐姐正正常常,好好照顧獅B就OK
可能幾年後睇返呢篇BLOG會得啖笑,或者獅B大個比佢睇,等佢知道爸媽曾經有段咁慘痛的經歷

後記
同佢講terminate後留佢一個月,期間某日獅爸叫佢買芋頭燜排骨,佢開頭唔知芋頭係咩,獅爸形容、再搵相比佢睇,最後獅爸唔放心,出咗門都返轉頭寫'芋頭'二字响張買餸紙字度,再同佢講,佢okok之後,竟然買咗呢樣嘢⋯⋯


開頭以為係薯仔,點知原來係粉葛!!!獅爸又嬲咗一嘢,但我話比其他人知,所有人都笑到碌地 ^__^

沒有留言:

張貼留言