2015年6月24日 星期三

飲飲食食 の 繼續官塘工廈試食

因為响官塘返工,順利成章經常响官塘搵食,而家响工廈開餐廳開到成巷成巿,搵食變成樂事,好多新嘢食!!

不過發現網上食評真的不能盡信,好幾間試過,先發覺被騙.......以下係其中一間

呢日約咗一位剛剛生完B的朋友,出嚟官塘陪我食個LUNCH

一坐低就係咁傾湊B經,完全無為意點完菜淨係上咗個前菜一直唔見主菜!!

最後係有人走嚟問我哋點咗D乜,先發現原來點菜寫嗰張單,仲响我哋張枱上!!  又會咁做嘢都得.......


就係左上個張紙仔



我叫的豬扒帶子飯
 好明顯,無乜汁之餘,塊豬扒超韌......韌到食唔到.....正常嚟講响屋企塊豬扒韌到咁都唔想食,何況响餐廳

有個唔知係咪老板的人見我食剩塊豬扒,問我係咪有咩問題,我話好韌啊~~佢話唔好意思,送個甜品比我哋


士多啤利窩夫
再一次失望,窩夫係"林"的好唔新鮮!!

無辦法,唔會再幫襯~~

BOLD ITALIC - 官塘開源道60號駱駝漆大廈三期三樓P室

沒有留言:

張貼留言