2015年11月24日 星期二

獅媽手記 の 做人阿媽真艱難

好耐無UPDATE 個BLOG
其實有好多嘢想寫、好多嘢想同大家分享
但呢兩個月,不同的事接踵而來
有好的、有壞的、有令人鼓舞的、有令人頭痛的、有令人快樂的、亦有令人發狂的........
前幾日仲覺得自己快顛了!!

經常會見到人話,做全職媽媽好辛苦,無工人無人幫,全部自己落手落腳,24小時都要做......
當然我唔會抺殺媽媽們的辛勞
但有邊個,會去理解一下,在職媽媽的壓力?

同時HANDLE 婆婆同工人係我有生之年以來,覺得最難最委屈的事。
每日婆婆就同我投訴個工人呢樣嗰樣,但自年頭公公走咗之後,我又唔想婆婆自己一個响屋企,唯有佢受盡工人氣,我都要每日請佢過嚟。我就變成出氣袋,每日比婆婆吹到就快爆為止.....

講真嗰句,幾多錢請個工人返嚟,大家都心知肚明,我從來無expect 過佢做嘢會同我自己做一樣咁好。但我只想大家都攞個良心出嚟,我對你好時,麻煩你都可以將心比己,唔好只做個半年,就越來越冇大有細,乜都奉旨,教我個女發脾氣鬧人仲覺得好好玩!  又周不時比我發現你猛你對大眼講大話!!!



好可惜.......心口只可以有個「忍」

响屋企要忍,你估返工唔駛忍咩......亦有同獅爸大吵過一場.......

百忍成金,我舊金未煉成之前,可能已經要比人送入青山囉..........


好在有小吉同獅B 响度,每日見到佢哋健康成長,獅B一日一日長大,又同小吉老友鬼鬼,獅媽最頂多都係响個BLOG 呻下,同朋友傾下,發洩下
望到你哋盡量都將d怨屈氣拋諸腦後,唔想到頭來屈出個病來......


又嚟望望佢哋個瞓覺樣先!!






沒有留言:

張貼留言