2015年11月27日 星期五

獅媽手記 の [分享] PHOTOBOOK

九月中到十月中响BLOG 失蹤咗一個月,因為呢段時間好多嘢搞,呢樣係其中一樣:

話說姨媽上年結婚時响婚紗展買咗COUPON整PHOTOBOOK,買時已預留一本送比獅B
佢曾經有同我提過,因為始終我有最多獅B的相,所以要我自己整返.......
最後.....佢响到期前個半月(定兩個月),先比資料我去整......

就係咁,我連續三日,不停整整整、排排排,總共32頁,最後响佢過期前整好出嚟!!

只需兩個禮拜,就收到成果啦~~

比大家睇下其中幾頁
一天一天長大
周圍跑跑跳跳



影咗好多相~~
最愛的小吉傻豹......仲有姨媽的波波~~
靚靚封底

寄來時的包裝
PHOTOBOOK FROM 咭片皇
我覺得整呢本PHOTOBOOK個PROGRAM 都算易用同USER FRIENDLY,相簿質量也OK。不過佢D TEMPLATE變化唔大,公仔ICON亦唔夠多。
整過一本之後,好難再幫襯多次,因為大部分TEMPLATE 同ICON都用過........

沒有留言:

張貼留言