2012年4月11日 星期三

兩次不快經歷 (下)

復活節假期最後一日,我哋同夫家去葵芳新都會廣場的小南國食晚飯。

小南國都算係一間有名的上海菜餐廳,真係估唔到會有咁ge遭遇....

話說睇緊菜牌時,我同老公揀咗蔥油海蜇花、紅燒肉同鴨,其他人再加其他菜

睇到菜牌個紅燒肉可以配茶樹菇or百頁結,所以我話落單時記得同佢講要百頁結,因為我想食
而老公就未諗到要個前菜「上海醬鴨」好,定要個主菜「樟茶鴨」。

未諗好阿哥就開始落單,佢落完老公話要拎返本菜牌睇多次,揀「上海醬鴨」定「樟茶鴨」。
落單侍應就一句"得"埋嚟,"上海醬鴨同樟茶鴨係兩樣嘢嚟"
我哋無奈咁答: "我哋知....."

最後老公揀咗醬鴨,個侍應問要半隻定例牌
我哋﹕"要醬鴨喎" (邊會有人叫半隻鴨做前菜)
侍應﹕"係啊,醬鴨都有可以嗌半隻,加$xx"
老公﹕"個菜牌得一個價錢,咩要例牌定半隻啫" (開始火火地)
侍應﹕"唔係,你加$xx就可以有半隻....."
deadair 咗幾秒
我忍唔住叫﹕"例牌啦﹗"

之後叫紅燒肉,個侍應好無謂咁問我哋加唔加d唔知咩嘢,好明顯係完全冇諗住問我哋要茶樹菇定百頁結
所以我唔理佢加乜嘢,話個紅燒肉要配百頁結

個侍應竟然同我講﹕"個紅燒肉配百頁結唔好味ga,個百頁結唔會入到味,茶樹菇好食好多ga"
我真係無佢咁好氣,就話﹕"我想食百頁結"
侍應竟然繼續﹕"唔係ga,要茶樹菇啦,好食好多ga......."
老公終於忍唔住﹕"夠啦喎你......"

真係好匪夷所思,個侍應點解係都要我哋食茶樹菇,唔比我哋唔食架咩?
我講到明要食百頁結,佢繼續講佢ge理論,有冇聽客人講嘢架??
如果百頁結煮呢個紅燒肉咁~~~唔好食,點解要放入菜牌呢???
明明百頁結係冇乜味,就係要用類似紅燒呢d濃味的煮法一齊煮先好味,個侍應點解一口咬定會唔入味呢????

2 則留言:

  1. 感謝您的分享!週末愉快!

    回覆刪除
  2. 小南國一向較為....

    回覆刪除