2012年10月29日 星期一

忙.忙.忙

呢排好少update 個blog,因為我同朋友終於衝出網上世界,決心將我哋比十足心機整ge布藝小物公諸同好!!! (好誇張)

所以呢排一放工都留响屋企埋頭係咁車....車....車.....

好彩兩隻仔都好生性,無病無痛,食得瞓得,只係周不時打下交

終於我哋小舖响尋日開張啦~~小舖只佔....一格 格仔舖是也~~


當中有d甩漏,有d混亂,有d 搞笑......經營模式仍在摸索當中......所以還須努力!!!

若對布藝小品有興趣的朋友,歡迎到黃大仙探下我哋,比d意見:
「自家箱場」黃大仙中心UG 2號舖內#57
同場加演﹕傻豹超歎 呢張床係屬於我ga la~~

1 則留言:

  1. 創業喎!恭喜呀!
    如果一包包睇唔倒可能冇咁吸引喎,如果有成品圖可能會好D喎!我估!
    兩位小朋友冇咩就已經開心事哩啦!
    [版主回覆11/05/2012 11:16:05]多謝多謝!!
    因為真係第一次擺格仔舖,真係唔知d 嘢應該點擺啊~~而家仲係十級傷腦筋中.....不過都好多謝你ge建議, 要再努力諗諗計....
    係啊...佢哋無乜事就好安樂lu.....

    回覆刪除