2012年10月18日 星期四

貓貓日記 の 近況

小吉終於病好返,食量亦回復正常

小吉足足燒咗成個禮拜先退燒,只食咗四日退燒藥,剩落嚟嗰三日就靠佢自己啦.......

不過病完之後,小吉細膽咗好多,傻豹成日走去嚇佢,嚇到佢要轉身逃跑

有一晚我哋食食下飯,突然發現小吉唔响廳ge,心諗呢個搗蛋王又唔知响邊搗蛋.....點知比我哋見到佢原來匿埋响浴屏  緊係之前傻豹追過佢嚟......

我都唔知係咪因為傻豹搞到小吉壓力太大所以發燒 
而傻豹就有名比你叫,係傻傻地嗰type貓,佢鍾意衝就衝,鍾意咕嚕就咕嚕,我知佢唔係故意想傷害小吉的

其實貓地呢d心理病應該點處理啊??  小吉可唔可以大喊一句"STRESS~~~~" 就算啦......

寫近況唔少得ge近照
我出門口前小吉吹我比零食佢



玩到傻咗ge傻豹



隻手係要放到奇奇怪怪ge小吉


又响梳化頂瞓到好冧ge傻豹

2 則留言:

  1. 佢地唔係一氣好耐啦咩?乜會突然有壓力?
    [版主回覆10/22/2012 10:59:27]唔係, 傻豹响六月先正式入住, 之前佢只係度假形式响新年&暑假嚟我度住下....

    回覆刪除
  2. 咁你不如試下偏心小吉多D,多D同佢傾計講心事,慢慢佢會明架!禾小豬地入門禾地都係咁。。。

    回覆刪除