2012年10月3日 星期三

貓貓日記 の 搗蛋王也病倒了

九月廿九日夜晚出完街返到屋企,小吉雖然無叫我比宵夜佢食,不過我都不以為然.....
九月卅日
朝早小吉開始悶悶不樂,我以為佢有d咩事唔開心......


但夜晚都仲有d心情同月兔玩下


平日一到5點佢必定吹我放飯,但呢日竟然無﹗不過罐罐依然有食晒.....
夜晚繼續冇叫我比宵夜.....
十月一日
成日都無嚟精神,大概都係維持呢個姿勢,感覺到耳仔比平常熱



呢晚有客人嚟我哋屋企,傻豹照舊唔知匿咗去邊,而小吉都有出嚟招呼下客人
而拎罐罐出嚟時,佢都仲有興奮地叫咗幾聲﹗但就食剩少少 (最後比傻豹掃埋)
十月二日小吉基本上都係瞓覺狀態,只係叫佢時眼尾望一望你....


開始頭同身都熱埋,我嘗試將濕毛巾敷响佢頭頭同耳仔,希望可以幫佢降下溫


原本諗住觀察埋呢晚先再算,畢竟佢都仲有食晒d罐罐

點知.....就係呢晚開始,罐罐只食到一半,就跳返上床瞓過﹗﹗
咁樣唔得啦,連小吉至愛的罐罐都唔食,所以決定即刻打去診所book第二朝睇醫生
十月三日
小吉成身都仲好熱,背脊d毛毛都豎起晒 (應該要散熱)



但起碼都有見佢落床飲水水.....情況未至於好壞

出發睇醫生

 
都未試過帶住小吉行咁多路
醫生初步檢查(摸同睇)無咩特別嘢,但燒到成41度 未知咩原因。

我問醫生可唔可以食退燒藥睇下退唔退到燒先......佢話小吉7歲有d尷尬,未係後生到可以博下,又啱啱開始踏入老貓年齡......最後決定驗埋血,確實唔係內臟有問題引致發燒

驗血報告半個鐘頭就有,期間我哋帶埋小吉去茶餐廳食個快飯

仲識周圍望八卦


好彩驗血報告好靚,肝胆腎功能正常、紅血球白血球正常、血糖有少少偏高(醫生話指數唔係過高好多,有可能太過緊張所致),但有脫水跡象,應該都係因為少食嘢同冇乜飲水有關......

所以打咗支退燒消炎針,開咗d退燒藥同開胃藥就走得

返到屋企,小吉個身已經無咁熱,仲重新好自在咁攤响地下添 (雖然一影相就屎面)



放心好多.....只好請媽媽响我屋企多留一陣,我下晝返工

放工心急返屋企,一打開門,小吉同傻豹雙雙等我門


小吉有好幾日郁都唔郁無等我門啦

不停聽到佢叫我快d開飯,我放心返晒~~好開心



罐罐清晒,又乖乖飲水~~

都係要比醫生睇過打支針先無事﹗搗蛋王果然復原能力特別強!!
我就嚇到鼻哥窿都無肉啊!!!!

十月四日


不過頸頸比醫生剃咗執毛毛

5 則留言:

  1. 好彩啫!
    最近屋企有變動呀?
    做咩緊張呀?
    [版主回覆10/05/2012 00:07:18]冇變動啊,最大轉變咪放假我哋長咗時間响屋企.....
    不過支退燒針藥力過咗,今晚又番發啊 ....希望食藥可以快D好返晒

    回覆刪除
  2. 今日小吉點呀...?
    [版主回覆10/05/2012 22:51:30]都仲係要食住藥先無事....

    回覆刪除
  3. 真係巧擔心。。。。
    [版主回覆10/05/2012 23:47:48]係啊,不過都見佢情況未至於好差,都安心d.....

    回覆刪除
  4. 查實驗血報告話冇事,應該冇咩嘅。。。你有冇同小吉傾計呀?禾成日同仔仔傾計,佢情緒好好多架!
    [版主回覆10/06/2012 00:18:07]我就啱啱同佢傾完,叫佢飲多d水,快d好返.....但佢好似唔係咁鍾意我煩住佢.....

    回覆刪除
  5. 咁。。。可能要比多D空間佢。。。
    [版主回覆10/06/2012 00:34:02]嗯, 知道﹗唔搞佢....

    回覆刪除